Fanfara live

“Fanfara BO!” razglašajo organizatorji prve in največje študentske marketinške konference v Sloveniji. Ne le, da Fanfara bo, letos bo zaradi novonastalih razmer prvič potekala virtualno in obsegala tri popoldneve namesto celega dne. Temu primerno so ji organizatorji nadeli novo ime in novo podobo: Fanfara Live. Celoten dogodek bo namreč potekal v živo iz studia, za prenos pa bo skrbela profesionalna produkcijska ekipa.

 

 

Čeprav si delita slogan »Jaz, uporabnik« in s tem rdečo nit, Fanfara Live ni zgolj drugo ime za 13. Fanfaro (ki bi se sicer odvila marca v Ljubljani), temveč povsem prestrukturiran dogodek, za katerim stoji prenovljena organizacijska ekipa, ki »diha marketing«.

 

 

 

Fanfarino poslanstvo pa kljub spremembam ostaja enako: priskrbeti bogat in interaktiven program, ki izobražuje, povezuje in navdihuje. Tokrat je v središče zanimanja postavljena celostna uporabniška izkušnja, ki nas — vedé ali nevedé — spremlja na vsakem koraku, najsibo ko brskamo po spletu ali ko gledamo televizijo. Letošnjih dvanajst govorcev bo med drugim razpravljalo o tem, kaj pomenijo kratice UI, UX in CX; kako zasnovati oglas, ki pritegne; kako načrtovati nakupno pot, ki je uporabniku pisana na kožo; kako zasvojiti digitalnega uporabnika in ali je to sploh etično; ter kaj se pravzaprav dogaja v ozadju naših najljubših aplikacij.

 

 

 

Fanfara Live ti bo tako dala vpogled v številne marketinške prijeme, ki jih uporabljajo uspešna podjetja, hkrati pa te bo opremila z znanjem, s pomočjo katerega boš oblikoval/-a boljšo uporabniško izkušnjo za svoje stranke, publiko oziroma sodelavce. Sveže zamisli in koristni nasveti, ki jih na dogodku ne bo primanjkovalo, bodo zagotovo adut pri tvojem strokovnem razvoju in izvrstno izhodišče pri organizaciji nadaljnjih klubskih projektov.

 

 

 

Na preteklih različicah Fanfare so bila novemu znanju ob bok vedno postavljena nova poznanstva in tako bo tudi letos; tako spletna platforma kot zabavni program, ki bo spremljal izobraževanje, sta bila skrbno izbrana z namenom spodbujanja mreženja in sodelovanja med obiskovalci. Celoten program pa bo zaokrožil zvezdniški povezovalec, ki bo skrbel za pozitivno in sproščeno vzdušje, ki nam bo v tako turbulentnem letu, kot je 2020, prišlo še kako prav. Fanfara Live zato ne bo le niz predavanj, temveč svojevrstno virtualno doživetje.

 

 

 

Bianca Žitnik, vodja projekta in organizacijske ekipe, dogodek povzema z naslednjimi besedami: »Pravijo, da so spremembe edina stalnica v našem življenju. Tako se je tudi organizacijska ekipa odločila spremeniti slog: iz klasične je nastala virtualna konferenca. Neobičajni časi terjajo prav take rešitve. Na virtualni Fanfari ti rešitev ne bomo ponudili, pač pa ti bodo izjemni strokovnjaki s svojih področij ponudili znanje, kako do njih priti sam/-a.«

 

 

 

Ne glede na to, ali si dolgoletni marketinški guru ali novopečeni marketinški navdušenec, Fanfara Live ne sme manjkati v tvojem koledarčku. Govorilo se bo namreč o tebi, uporabniku na drugi strani zaslona.

 

 

 

Če še vedno nisi prepričan/-a, ali je Fanfara Live zate, na spodnjem seznamu na hitro preveri, kaj vse ti ponujajo organizatorji:

  • Premiera virtualne Fanfare (ali kako do uspešnega virtualnega dogodka v praksi),
  • ure izobraževanja študentskih klubov pod okriljem Zveze ŠKIS,
  • trije (inter)aktivni popoldnevi—20., 21. in 22. oktober 2020,
  • dvanajst predavanj priznanih slovenskih in tujih marketinških strokovnjakov,
  • aktualna tema — celostna uporabniška izkušnja (CX),
  • mreženje — tokrat nekoliko drugačno,
  • pester večerni program,
  • virtualni goody bag.

 

 

 

Zagotovi si svojo vstopnico in se priklopi na Fanfaro Live. Kjerkoli si.

 

 

 

Se vidimo!

Sledite nam na Instagramu @ZVEZA_SKISin Facebooku @ZVEZA.SKIS