Zdrav(o) april – zdrav meni

V okviru projekta Zdrav(o) april, smo se v Odboru za socialo in zdravstvo odločili, da bomo vsak teden na drug način spodbudili zdravo življenje in zavedanje o le tem. Ta teden smo se osredotočili na zdravo prehrano, na katero študentje zaradi hitrega ritma življenja in študentskih bonov, velikokrat pozabimo. Zato smo v nadaljevanju našteli nekaj zdravih, hitrih in poceni obrokov, ki si jih lahko pripravi vsak študent, tudi v mali kuhinji v študentskem domu. Pa dober tek!

 

 

Zdrav zajtrk

  • Naravni jogurt s chia semeni in sadjem.
  • 2 jajci na oko, kos polnovrednega kruha in sveža zelenjava.
  • Ovsena kaša z jabolki in cimetom in medom.

 

Prigrizki

  • Pokovka brez soli in z malo olja.
  • Doma narejena proteinska ploščica.
  • Suho sadje.

 

Kosilo

  • Mešani solatni krožnik s pečenim piščancem ali tuno.
  • Ajdova kaša z gobami, korenjem, papriko, paradižnikom, čebulo in umešanim jajcem.
  • Piščanec pečen v pečici, s krompirjem, korenčkom in brokolijem.

 

Večerja

  • Mešana solata s čičeriko, koruzo in feto.
  • Češnjev paradižnik z mozzarelo, začinjen z olivnim oljem in polnovreden kruh.
  • Jogurt s sadjem.

 

 

 

Obvezno je vseskozi piti tudi zadostne količine tekočine, najboljša izbira pa sta voda in nesladkan čaj.

Sledite nam na Instagramu @ZVEZA_SKIS